ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

helgen!

2011-08-22 07:25:03 / 0 kommentarer ..


I helgen har vi haft besök från köping=) det var supermysigt!!! Jamie, Aisha och Hanna var hos oss, vi spelade spel, var på grönan åt kräftor va på Gudstjänst och hade det allmänt bra!!
Det regnade hela dagen på grönan och vi blev extremt blöta:P men det var mindre folk och mer åka. Så det var ju positivt. När jag kom hem så såg mina fötter ut som att dom varit i ett badkar 24 timmar:P grymt skrynkliga!!
Igår på Gudstjänsten så ledde jag mötet och det var fantastiskt roligt. Det var en härlig Gudsnärvaro och jag fick verkligen uppleva glädje!! Jag tror att många andra också kände det.
Nu i veckan så blir det jobb, ska försöka komma igång ännu mer med planeringen inför hösten med ungdomsledarna. Ringa intersport och kanske få något bra pris på att trycka t-shirtar. Har kollat på vistaprint men deras hemsida muppar sig, eller så är det för att jag använder chrome.
Nästa helg kommer Helena och Simon hit (min syster och hennes man) ska bli otroligt roligt! Vet inte riktigt ön vad vi ska hitta på men det kommer nog bli riktigt najs!!  Jag älskar att ha besök, så du som läser detta, kom gärna på besök=)
Nu ska jag avsluta. Men ha en bra dag gott folk!!
Hejsvejs!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!