ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

äntligen tisdag=)

2011-12-13 08:31:49 / 0 kommentarer ..


Igår var jag ledig, men jag längtade till en ny dag med jobb ;) Benjamin var riktigt jobbig igår, först på försmiddagen gick det ju ganska bra, då åkte vi till dagis och jag filmade på skolan som dagiset är sammanknutet med. Ska göra en informationsfilm, lite PR för jag tycker dom är så himla bra!!=)

Sen åkte vi hem, Benjamin sov sin middagslur och sen skulle vi till doktorn kl 14 Benjamin sov fortfarande så jag fick väcka honom 13.40...ingen bra idé....supertrött unge fick jag med mig, eller snarare övertött....helt gasad när vi kom till vårdcentralen, ville inte sitta still, skulle pilla på allt och till slut satte jag honmi vagnen och då skrek han och blev arg. Sen kom det en kvinna och sa till mig att jag skulle få tyst på honom. Jag sa att han springer runt över allt och går in genom dörrar....då sa hon att det var bättre bara han inte skrek...??!!

Sen när vi äntligen kom in så fick vi remiss för att göra blodprover för laktos och gluten m.m. Jätteskönt....äntligen får man veta om det ä något med våran lilla pruttunge. En kille på dagis sa till mig såhär: Vet du vad vi brukar kalla Benjamin? Nej sa jag, vi brukar kalla honom för stinkbomben...haha!!! Det är så sant, han pruttar verkligen mycket!

Efter att vi varit hos doktorn gick vi hem och Benjamin och jag var i luven på varandra i typ 2 timmar, han lyssnade ingenting på vad jag sa, han tjatade heeeela tiden, ryckte i mig och var allmänt gnällig. Usch....jag blev så arg och trött. Men nu är det bättre :P

Nu ska jag börja jobba lite inför EKO på fredag.



Hejsvejs!!




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!