ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

En ny härlig dag!

2011-10-25 08:55:59 / 1 kommentarer ..


Längtar så sjukt mycket till advent nu så jag nästan spricker....november måste vara den absolut tråkigaste månaden på hela året....sjukt seg! Men idag känner jag mig iaf lite mer taggad än  igår, dags för att jobba igen. Idag ska jag förbereda mig inför konfirmationen ikväll, ska undervisa om GUD. Kort och gott, få se vad jag hittar på för något spännande att berätta. Gud själv får se till att det som blir sagt blir rätt och bra, han bor ju trots allt i mig =)

När det är så här tråkiga dagar måste man lära sig att glädja sig ändå, precis som barnen, benjamin är nästan alltid glad. Speciellt när vi är ute, han ramlar och blir blöt om vantar och ibland slår han sig men ändå ställer han sig upp och är fortfarande lika glad! Helt fantastiskt! =) Här får ni några bilder som jag tog för några dagar sen när vi var ute, han är helt fantastisk! Så om ni inte var glada innan så hoppas jag ni blir det nu!















Älskar min son såååå mycket! Han är den goaste som finns!

Kommentarer
Gunborg Waltersson

Han är otroligt fin din lilla son. I kväll hade vi närgruppsmöte hos oss. Den yngste var 3 månader drygt. Hans mamma Debora kommer från Burundi. Kjells ingrepp i hjärtat gick bra. Hälsa! Kram Gunborg

2011-10-26 22:23:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!