ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Känns som att det är dags igen;P

2011-10-17 11:04:45 / 0 kommentarer ..


Nu var det så länge sen så att jag knappt vet hur man gör:P Jo då, jag har mest försökt att komma igång med jobbet i aspnäskyrkan. Sen när jag väl varit hemma har jag inte haft tid att sitta vid bloggen för att jag velat hänga med min familj. Livet måste ju helt enkelt prioriteras lite. Anledningen till att jag kan skriva nu är för att jag är ensam hemma i några timmar. Benjamin är på dagis, jag tvättar sjukligt mycket tvätt och nu är allt i tumlaren eller i torkrum. Så nu bara väntar jag på att gå ner och bära upp allting. Det är dumt att vänta två veckor mellan tvättningarna för det blir verkligen hur mycket som helst. Idag har jag tvättat fem stycken fulla maskiner med tvätt.

Tänkte att du som läser kanske vill veta vad jag håller på med i veckorna på jobbet, för det första så har jag ganska mycket planeringstid som jag sitter och skriver predikningar på, planerar veckorna och framtiden, hänger med dom på kontoret och har planeringsmöten med dom.

På eftermiddagarna så är jag på tallbohovsskolan och hänger med en massa sköna kids där, har tjej och killgrupper med dom som går i 4:an, vi leker mest och försöker få en bra sammanhållning i klassen. Sen har jag en dansgrupp med 4:or-6:or som är grymma =)

Jag har konfagrupp på tisdagkvällar i kyrkan, dansgrupper på onsdagkvällar, och ungdomssamling på fredagskvällar. Sen är det gudstjänster på söndagar, så det finns en del att göra =) LOVE IT!

Benjamin är i en sjukt skön period just nu, glad nästan jämt, börjar prata mer och mer, även om jag tycker det går liiite trögt, men det tar ju alltid lite längre tid för killar att komma igång med snacket:P Det finns ju så mycket annat kul att göra!

Han är lite varannan dag med maten, vill äta ibland och ibland tycker han allt är äckligt, då säger han bläää och spottar ut. Haha, han är så rolig...fast man tycker inte alltid att det är kul. Ibland orkar man inte med att det blir krångel med maten. Men men, man får prioritera sina strider.


Nu ska jag snart ner till tvätten igen.
kram o hej!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!