ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Long long time ago =)

2011-08-15 06:50:45 / 2 kommentarer ..


Hektiska veckor har det verkligen varit nu de sista 2, idag vaknade jag tidigare än alla andra i min familj och jag älskar att skriva på morgonen, jag har mest energi då. kanske alla tycker låter konstigt, men....thats me=)

Det som har hänt sen sist är allt möjligt. Det var begravning för min pappa, det var en bra och fin begravning. Många av pappas gamla vänner kom och det kändes väldigt bra. Man fick liksom en ny bild av pappa för dom berättade om allt positivt som var innan. Jag är så tacksam att jag fick höra det för nu tycker jag att jag hade en fantastiskt bra pappa...även om jag inte fick uppleva det så många gånger. Men jag har liksom kommit till ett accepterande nu känner jag. Innan var jag så ledsen för allt han gjort fel och det kändes så orättvist att jag aldrig fick uppleva det "bra livet".
Men Gud är fantastisk på att hjälpa mig, ha hjälper mig att komma vidare och vara tacksam och leva i nuet.
Sen har jag startat i aspnäskyrkan och det har gått bra, jag har fantastiska jobbarkompisar och bra strukturering på allting. Det är sån skillnad från innan för i aspnäs så är det mycket mera att man inte gör så mycket själv utan dom på expeditionen frågar mig om dom ska skicka ut nåt brev eller så. Det är ju najs =) Man får mera tid att förbereda annat.
Igår predikade jag första gången och det gick bra=)
Nu vaknade Benjamin, bye bye

Kommentarer
Sofi

vad bra att det blev en fin begravning och att du fick prata med hans vänner också. för mig har sorgen gått upp och ner hit och dit. Och ibland lurar jag mig själv. Men framåt kommer man. Sakta men säkert. Jag tänker på dig! Det låter fantastiskt bra, ditt jobb! Skönt att ha lite uppbackning från expeditionen :D Rena lyxen! Massa kramar!

2011-08-15 09:52:01
Petra

Tack sofi=) Ja jobbet e värsta lyxen;P Lycka till du också nu i slutet av graviditeten=)

2011-08-15 15:15:10
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!