ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tjena tjena!

2011-10-30 13:36:20 / 0 kommentarer ..


Ledig helg är underbart, idag har jag bara slöat hela morgonen och snart kommer benjamins kompis esaie och hälsar på, (väldigt skönt med tanke på hur rastlös han varit idag) ibland orkar man bara inte leka med honom hela tiden. Han är otroligt mammig och drar i mig hela tiden. Och om man säger nej skriker han och lägger sig på golvet och låtsasgråter. Han är verkligen inne i en tidig tvåårstrots. Eller juste, man ska ju använda ordet "utveckling". Han utvecklas till att bli en egen individ med egna känslor och tankar om vad han vill och inte.

Igår var jag och Jimmy ocvh Benjamin på badhuset här i bro, det är så bra där=) benjamin trivs verkligen bra med den lilla barnbassängen som dom har och slänger sig och hoppar och leker! Han är verkligen en livsnjutare. På kvällen va jag på vattenpolo match med frida och sen kollade vi på film  och bara umgicks, supermysigt!=)

I fredags hade vi barnvakt av bästa frida och jag och jimmy fick en kväll ute själva, vi åt mat och kollade på bio. Vi kollade på en film som heter abducted, riktigt bra film....iaf till en början. Efter ungefär halva filmen så föll den platt. Men men, det viktiga va ju att jag och jimmy fick tid tillsammans.
Nu kommer Esaie...
Hej svej!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!