ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

seeeg!

2011-10-24 10:16:36 / 0 kommentarer ..


Idag är jag seg, fruktansvärt seg, har hållit igång heeela helgen, i fredags var det ju ungdomssamling, på lördagen drog jag och ungdomsledarna i kyrkan till västerås på träning för tillväxt. En grymt bra dag med undervisning och peppning för alla ledare  i olika kyrkor.

På kvällen hade vi bokat bord på Jensens och åt goda biffar=) superdupergott! Är så nöjd med dagen och jag tror att dom som följde med verkligen tyckte det var bra också! Det gläder mig =)

Igår var det Gudstjänst och konfirmanderna hade hand om fikat, dom var verkligen GRYMMA! Hade gjort bullar och kladdkaka, verkligen kanonduktiga. Sen tog dom hand om allt med servering och diskning. Det kallar jag hängivenhet, vi samlade in pengar till den blivande lettland resan.

Sen på eftermiddan åkte jag tillsammans med familjen hem till malin, gustav och alicia sjöqvist. Vi åt middag och hade det mycket trevligt. Dock blev jag extremt trött fram mot kvällen. Bara däckade när jag kom hem.

Vi kollade på kung fu panda och somnade sen.....superskönt! =)

Alltid när man tycker att Benjamin kommit in i en skön period så vänder det....nu är det tänderna som är jobbiga, han har ont och så blir han gnällig...hänger på en vart man än går m.m.

Men man får helt enkelt bara ta det som det är, och förstå att så länge man har barn så är det både solsken och regn flera gånger om dagen=)

Ha det bra nu!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!