ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

sämsta bloggaren ever!!

2011-12-06 09:40:11 / 0 kommentarer ..


Tror inte att det finns någon sämre bloggare än jag;) Jag skriver verkligen sällan, när jag tittar lite på andras bloggar inser jag att det kanske är något man ska göra varje dag för att verkligen komma igång, ibland har jag så svårt att hitta inspirationen bara, men när jag väl sätter mig så blir det ju kanonbra =)
Har haft en sjuklig helg, haft ont i halsen, snorat, hostat, ont i kroppen och lite feber....supersegt. Idag känner jag mig nästan helt bra och det bådar gott....för i veckan är det mycket som ska göras och jag ska även predika på söndag och nästa vecka är det EKO.christmas i kyrkan och tills dess är det en hel del som också behöver fixas. Så, det finns å göra helt enkelt. Plus att man vill hinna njuta av adventstid och träffa familj och kompisar.

Benjamin har också varit lite sjuk, han har haft ögoninflammation i typ en vecka, igår var jag till vårdcentralen och då skrev dom ut lite salva till honom. Han kunde iaf gå till dagis, för han hade kommit över det värsta och är nästan helt bra, dom sa att det inte smittar längre så därför blir det till att jobba nu efter en ganska jobbfri vecka förra veckan.

Igår hade jag ungdomsledarna hemma hos mig, är så tacksam till Gud för dom. Vad skulle jag göra utan mitt team? Skulle aldrig kunna jobba själv i en församlingm, finns så mycket att ta i och många grenar som sticker ut från stammen. Tack alla ni som finns vid min sida!!!

Nu ska jag göra mig i ordning för en ny jobbdag.

(flatebo.se, där ska vi köpa denna tröja till dansgruppen =)

Bye bye!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!