ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Roxette, tårta, lördag, Gudstjänst, ledig....

2011-11-07 11:13:02 / 0 kommentarer ..


Heej alla!
Idag är jag ledig, håller på och tvättar, Benjamin och jag har varit ute och gått länge på morgonen =) Nu har vi precis ätit mat och Benjamin har somnat =) NIIICE! Nu hinner jag äntligen blogga lite.


Veckan har varit underbar! Det har ju varit lov så jag har också haft en ganska lugn vecka även om det varit mycket och göra så har det inte alls känts stressigt utan bara bra. I torsdags var jag på den fetaste och bästa konserten ever! Var på Roxette och röjde loss, vi hade tyvärr inte ståplats så man kunde röja hur mycket som helst, men det är ju skönt att kunna sitta också. Nästa gång jag går på konsert ska jag lätt ha ståplats sen får vi se vad jag tyckte var bäst.
Men iaf, Roxette ägde och det var verkligen roligt att se dom live, kunde alla låtar och kände mig som ett barn igen!!=)


I fredags på ungdomssamlingen hade vi tårttävling, bilder från den finns på www.aspnaschurch.blogg.se, checka in den så får du se våra fantastiska verk!=)


I lördags hade vi en slappdag, huuuur skönt som helst, hela familjen samlad, vi fikade, åt pizza och hade det allmänt bra. På kvällen plöjde vi några avsnitt av prison break, älskar den serien!


Igår var det Gudstjänst och jag predikade om den första kärleken, otroligt härligt! Ett bra ämne, berörande för alla och det togs verkligen emot. Jesus hade verkligen förberett allt! Jag är så tacksam och glad! =) Visade en film också som jag skulle vilja lägga ut här men jag vet inte hur man gör...???!!! Någon som vet som kan förklara??


Nu ska jag springa ner en snabbis till tvätten och fixa lite.

hejsvejs!!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!