ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Jobb idag

2011-08-16 07:10:13 / 0 kommentarer ..


Gick och la mig sent och vaknade tidigt som vanligt av Benjamin....han har börjat vakna så grymt tidigt nu sista tiden. Men jag tror han somna om en kort stund. Det dumma blir ju att han är så trött på dagis då så han måste sova mycket tidigare än tänkt. Då blir han jättetrött hemma på kvällen.

Jag ska jobba idag hela dagen, love it=) Nej men det blir en lång lumch paus hade jag tänkt. Kanske på 3 timmar;P Ikväll har jag ungdomsledarträff med alla fantastiska ungdomsledare i aspnäskyrkan! Det blir nice!
Vet inte om det händer så mycket mer kul idag, hoppas ni alla har en bra dag!!=)
En fin bild på min före detta hund chippen=)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!