ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

En ny dag med.....regn...

2011-12-07 09:02:52 / 0 kommentarer ..


Alla snackar om att det snöar men här i Bro regnar det. Galet tråkigt. Vill också ha lite ljus snö på marken så att man blir lite piggare. Blir så grått och tråkigt annars.

Idag ska jag försöka mig på att skriva lite av min predikan, vet inte riktigt vart jag ska börja....men det brukar lösa sig...förr eller snenare ;P

Jag såg någon som hade skrivit på facebook att hon önskade sig ett hus i julklapp....bra idé tänkte jag...det gör jag med;) så du som läser....nu vet du vad som förväntas av dig. Nej men ärligt....längtar verkligen till den dagen kommer. När man äger sitt eget hus på den perfekta platsen nära vatten, nära skogen....härligt!!=)

Nu ska jag börja worka =)

/Petra

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!