ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Äckligaste pizzan ever!

2011-07-28 09:34:43 / 1 kommentarer ..


Här i Bro så finns det ingen stil på pizzerierna, sorry men det är verkligen under all kritik! Och kebabrullen var ännu värre. Dom har inte ens kebabsås här!!!!
I Köping så var det dom godaste jag ätit nånsin, köping regerar på allt som har med pizza och kebab att göra=) Varje gång jag är i Köping hädanefter ska jag köpa kebabrulle;P

Igår var vi ute och åkte moppe med hela familjen, galet mysigt =) vi va till ett naturreservat utanför Bro, dit ska vi åka igen idag om det spricker upp, då ska vi ta med picknick och sitta där i solen och Benjamin ska väl bada lite antar jag. Han älskar att bada!
Nu på förmiddagen blir det till att åka till stadium och kolla på rean. Jag hittade snygga skor på blocket till Benjamin men först ska jag åka till stadium och kolla om man hittar nåt billigt.
Have a great day!

Kommentarer

SV: Hej Petra!

Min gratis design har det varit en del krångel med min inte för mig konstigt nog. Du kan ändra bilden längst upp (den kallas för header)

Det är endast att göra en ny bild - ladda upp dig i 800px. Headern du gör kan du göra i något program eller ladda upp en vanlig bild som du har nu! Menyn kan jag tyvärr inte hjälpa dig med du får justera med massa siffror i stilmallen under "side2"

Hoppas jag kunde hjälpa dig lite i alla fall! :)

2011-08-02 08:13:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!