ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

trött....

2011-12-08 08:50:40 / 1 kommentarer ..


Hej alla...idag är jag så sjukt trött!! Benjamin vaknade säker 7 gånger inatt...helt galet. Han hade inte feber, var inte snorig, ingen aning om varför han vaknade. Han kanske drömde??? Men iaf så blir man trött....jag och jimmy gick upp varannan gång så det blev att man precis kom in i sömnen innan man skulle upp igen.

Idag är det en sjukt härlig dag! Jag ska träffa Helen, en kompis från gymnasietiden, så galet kul =) väldigt längesen man sågs. Det var ju 7 år sen!!! Ska åka om 10 minuter så nu måste jag borsta tänderna och göra i ordning det sista!!

kram o hej!

Kommentarer
Anonym

2011-12-08 10:28:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!