ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dagen...

2011-04-29 16:53:16 / 0 kommentarer ..


dagen idag har varit fin fin! och den kommer bli bättre och bättre! Jag och Holger ska ha hand om ungdomssamlingen ikväll och det känns kalas bra! i ska undervisa om helande, ska bli spännande=) känns skönt å ha Holger med sig en sån kväll! Han e så stabil och bra!

Just nu sitter jag och äter en avokado, det är grymt gott tycker jag, Gud är god som har skapat så goda frukter och grönsaker=)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

ha det bra!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!