ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dags att jobba igen!

2011-04-12 07:36:58 / 0 kommentarer ..


Igår tittade vi runt på bilar, men inget köp...=( supertrist, jag vill ju köpa:P. Det som var bra var väl att Jimmy äntligten fick en känsla för vad för bil han ville ha, nu siktar vi på en v70, vi tittade på en som jag gillade...men sen när vi kom hem hittade Jimmy en som han tyckte ännu bättre om och jag hoppas att han får tummen ur och åker och tittar idag....det var långt att åka bara men jag tror verkligen att han vill ha den.

Efter en riktigt seg ledig dag med onändligt billetande så ska jag nu börja en ny arbetsvecka... när man tänker efter borde man ta vara mer på en ledig dag än vad som blev igår, men man kan ju inte alltid få precis som man vill.

Benjamin brukar somna ungefär  19.00 varje kväll, ibland tidigare...men aldrig senare för han är så otroligt trött. Igår så åkte vi ju som sagt bil hela dagen så han fick ju små tupplurar titt som tätt. Vi kom hem till Jamie med bilen vid halv åtta och då var Benjamin fortfarande som en ångvält. Helt överpigg!! Sen när vi kom hem halv nio så behövde jag knappt lägga honom i sängen...han däckade direkt:P Nu sover han fortfarande och lär väl sova iaf till 8.

Jag har känt mig så glad för att våren äntligen är här! Livet blir så annorlunda, man blir mer social, glad och öppen som människa. Träffade Paiman igår och hans kultur är så otroligt mycket roligare än den svenska, jag skulle ibland vilja vara uppväxt i en mer social kultur. Svenskar kan vara så torra och sega. I Sverige så umgås man väldigt sällan med sina grannar, man liksom lever sitt eget liv med sitt fredagsmys med familjen....inget fel, men det roligaste tycker jag är när man lär känna nya människor, lär sig nya saker och blir utmanad i livet.

Jag tror Guds tanke med våra liv är att vi ska utvecklas och komma framåt, att man ska känna att varje dag är en glädje och inspiration=)

Tack för mig, nu ska jag äta frukost!

Den här bilden togs förra sommaren, jag och min man tävlar i handstående=)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!