ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Det bästa som hänt mig...

2011-04-22 09:25:35 / 0 kommentarer ..


Det här är en underbar dag och jag är så tacksam till Gud att jag får ha det så bra! Allt flyter på, jag älskar min man mer än någonsin och vi ska göra en massa roliga saker denna dag.

Under påsken så vill jag passa på att minnas vad Jesus gjort för mig, allt han fortfarande gör varje dag för mig, han dog och uppstod för mig och nu kan jag leva ett liv i gemenskap med Gud. Det är otroligt och fantastiskt!

Jesus älskar dig också, han lever idag och vill visa dig hur mycket kärlek han har för ditt liv. Han kan fylla det ingen annan kan fylla. Ingen människa på hela den här jorde kan ge dig det du innerst inne behöver, ingen människa kan till fullo förstå exakt hur du känner men Jesus vet allt och förstår allt och vill läka alla dina sår, alla dina innersta känslor och tankar vill han bekräfta! Ingen är så bra som JESUS!!

Hoppas du får uppleva något speciellt under den här påskhelgen, och om du inte tror så är det tid att testa om det faktiskt inte kan vara sant. Annars går du miste om den största gåvan i livet.




Jesus gjorde något för dig!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!