ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Det blev en V70=)

2011-04-13 07:22:21 / 0 kommentarer ..


Igår jobbade jag, sen på eftermiddagen åkte vi en tur till Grums utanför Karlstad och köpte våran nya pärla! En svart V70, så här ser den ut=)




Skitsnygg, tycker jag iaf!!

Benjamin var hos farmor och farfar igår när vi köpte bilen, han hade varit så glad och pratig hela tiden=) min kära lilla kille, han är nnog den finaste på hela jorden!!!!!!!!! Tänk att man kan älska någon så mycket, det trodde man inte innan man fick barn.

Idag ska jag åka till odensbacken för att vara med och planera hampeveckan, det trista är att jag kanske inte kan vara med hela veckan eftersom att vi kanske flyttar 1 juli till stockholm. Vi har förresten fått en lägenhet nu! Ett förstahands kontrakt i bro på fjärilsstigen=) Känns helt otroligt, det är verkligen ett mirakel för dom som får förstahandskontrakt är ju dom som stått på kö i typ tio år. Men Gud är god och fixar det omöjliga! Jag vet knappt själv hur det har gått till....vi fick ett telefonsamtal av en underbar människa som ville att vi skulle ha deras lägenhet, men sen var det tvunget att gå igenom hyresföreningen såklart eftersom att det skulle bli i första hand. Vi hade inte stått på kö där men vi ringde och sa att vi gärna ville ha lägenheten, sen blev det lite fram och tillbaka...men tillslut så sa dom att vi fick ta över den och nu är det bara vår egen bostad vi ska sälja...men det kommer lösa sig det med. Om Gud har fixat allt det här så kommer han fixa så att vårat hus blir sålt också!

För den som vill kolla in vårt radhus så ligger det inne på hemnet, visning på söndag!

http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-skogsbrynet-kopings-kommun-kihlmansgatan-4r-1540915

Ha en bra dag, det ska jag ha!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!