ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Fint väder idag igen!

2011-04-17 09:31:59 / 0 kommentarer ..


Jag kan aldrig tröttna på det fina vädret! Vill att det ska vara sol för jämnan=) Ska nog flytta till ett varmare land nån gång i livet, skulle vara gött.

Igår städade vi en del, idag har vi visning på huset och jag tror att idag är det dagen då vi ska få en som är intresserad. Känner det i hela mig!!! Som sagt...vi städade...både ute och inne, Benjamin gungade i princip varje gång han kom utanför dörren och ut på bakgården...han älskar det!

Snart ska jag till kyrkan och förbereda söndagsskolan, hoppas det kommer mycket barn...har precis skickat ett sms till dom så nu vet dom att det är.

Igår köpte jag en cykelsits och en hjälm till Benjamin, så nu är det bara att åka ut och cykla för fullt=) det ser jag verkligen fram emot, slippa gå hela tiden.

Ha en bra dag!!




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!