ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Glad!!

2011-04-11 08:18:08 / 0 kommentarer ..


Tidig morgon, glad, förväntansfull och sugen på frukost=)

Igår var det en kanon gudstjänst, jag och julia ledde möte och eva från tunadal predikade, hon var fantastisk! Jag åkte senare till stockholm vilket också gick bra, utan att gå in på detaljer. Så nu känner jag ny kraft och glädje inför en ny vecka.

Idag är jag ledig, resten av familjen ligger och sover, sen ska vi nog åka och köpa en bil. Känns spännande. Vet inte riktigt vad det blir än för bil men helst vill man ju ha en så fräsch som möjligt som man kan ha några år....men vi får se....skulle  vara kul å ha lite pengar över också så man kan göra något roligt!

Annars idag blir det till å luncha med min gode vän Paiman, det blir nice=)




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!