ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

helgen nästan över....

2011-04-25 10:18:02 / 0 kommentarer ..




Tjabba tjena allihopa!

Nu är helgen och ledigheten nästan över...vi ska bara till min mor idag och äta lite tillsammans med mina kära syskon mfl. Älskar att umgås med min familj! Dom är så underbara=)

Helgen har varit kanon, i fredagskväll var jag och Jimmy ute och åt, vi gick på en mongolisk BBQ i Jönköping, man la upp rått kött m.m. på en tallrik och sen tillagade dom det man lagt upp. Riktigt mysigt och gott! Det enda som inte var en hit var förrätten, det var en soppa som var helt slemmig. Men men, den var ju inte så viktig. Efter vi ätit så gick vi på bio. Det blev "I am number 4". Den var bra, helt värt att ses om du vill gå på en bra film=)

I lördags var vi hemma hos Jimmys släkt, vi grillade på kvällen och vi försökte lägga Benjamin i vagnen för att sova för natten...men det gick inte så bra. Han är mest van vid att somna i sin säng och vi brukar inte lägga honom i vagnen så ofta. I sommar ska vi verkligen försöka använda vagnen så mycket som möjligt när det kommer till sömnen...annars blir man så låst, om man alltid måste lägga honom inomhus.

På söndagen var vi hemma hos Jimmys kusin och hans tjej, där åt vi thaimat...mycket gott! På kvällen åkte vi hem och nu är vi hemma och snart åker vi till mamma.

Imorn börjar jag jobba och då är det full sprutt igen=)

Ha en trevlig dag gott folk!!





Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!