ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

ny dag, nya möjligheter!

2011-04-28 10:44:02 / 0 kommentarer ..


Har egentligen inte den bästa av mina dagar idag, känner mig lite nere och trött...men jag ska ändå försöka tänka positivt har jag bestämt mig för! Ny dag med nya möjligheter!=) Jag tror på den här dagen trots motgångar!
Idag sla jag ha lite snack om dop på friends, det känns gött=) ett mycket roligt ämne att prata om! Dom på friends är så mysiga tycker jag=) alltid goa och glada!

Nu på morgonen har jag umgåtts med min son och min man, vi har varit ute på bakgården och lekt i sandlådan, gungat och busat=)

Nu ska jag titta på ett nytt avsnitt av biggest loser=) love it!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!