ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ny dag nya möjligheter...

2011-04-10 07:57:48 / 0 kommentarer ..


Hörde om en människa som sa just dom orden....ny dag nya möjligheter varje morgon. Snacka om positivt, tror jag ska börja med det så inser man att det faktiskt finns ett värde i varje dag! Ofta glömmer man bort det.

Igår så var det en underbar dag! Och idag blir det ännu bättre=)

Nu på förmiddan blir det gudstjänst och då ska jag leda möte, förhoppningsvis tillsammans med Julia Mankelius, vi har planerat mycket lovsång, ett vittnesbörd och såklart en predikan och förbön! Tror på att Gud vill möta oss på ett starkt sätt idag!

Nu vaknar Benjamin, så jag ska väl gå ner och ta upp honom ur sängen..fast jag hör att min man också är på gång upp så han gör nog det. Så jag kan sitta och skriva en liten stund till.

I eftermiddag blir det lite cheerleading och sen blir det stockholm, har fått låna bil av James, helt underbart snällt...trodde aldrig att någon skulle kunna vara så god som han är...man kan verkligen lita på honom!


Ha en bra dag allihopa och glöm inte....ny dag=nya möjligheter! Det val du gör idag påverkar din morgondag!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!