ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Övernattning!

2011-04-20 12:09:07 / 0 kommentarer ..


Inatt har jag sovit i kyrkan tillsammans med alla goa friendsare! Det var verkligen superkul och nu är jag riktigt trött....lär somna en stund nu efter att jag bloggat. Vi träffades igår kl 18 och började med att leka... vi hade en skattjakt i kyrkan med en massa kluriga frågor...kanonkul!=) Sen lekte vi en massa maffias, åt kvällsmat, tittade påp film, lite mer maffia, sen andakt och sen sova. Tog en stund innan det var lugnt, men jag tycker det var över förväntan....dom var superlugna enligt min mening=)

På morgonen blev dom väckta med ljuv musik...noga utvald av Rebecka och Julia. På högsta volym så blev alla vettskrämda :P
Frulle....lite maffia, samling och avslutning...ja juste...vi städade också, det blev riktigt snyggt=)

Imorn var tanken att vi skulle åka till jönköping men det kanske blir på fredag istället...fast jag vill åka imorn. Men men, man får inte alltid som man vill här i livet.

Nu har jag iaf ledig i 5 dagar!!!! Helt otroligt lyxigt=)=)=) kommer känna mig som en ny människa när jag är tillbaka på jobbet på tisdag nästa vecka. Vi ska som sagt till Jönköping och hälsa på Jimmys släkt, äta påskmat och bara ha det bra! Jag längtar massor=) Sen ska förhoppningsvis jag och jimmy ha en heldag bara han och jag då vi äter gott och bara myser!

Tack alla för en fantastisk friends övernattning och för all glädje som ni sprider=)



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!