ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Slappardag!

2011-04-08 15:11:19 / 0 kommentarer ..


Idag har jag mest slappat...legat i sängen länge, typ till halv elva, men sen var det dags för frulle och kolla mail m.m. Nu har mer än halva dagen gått och jag har fortfarande inte klätt på mig ordentligt eller gjort något nyttigt över huvud taget. Jag får skylla på att jag är trött efter lördagens stora satsning körkampen! Världens mest lyckade dag=) längtar tills dvd:n blir klar så jag kan återuppleva allt!
Just nu sitter jag i telefonkö till ett hyreskontor i stockholm, skitsegt....dom svarar aldrig när man ringer.
Ikväll är det ungdomssamling, jag julia och holger kommer hålla ställningarna och jag tror det kommer bli riktigt bra ikväll. Holger ska snacka om hur man ska kunna leva ett vardagligt kristet liv.

Jimmy har precis varit och sålt våran fina bil, känns skittråkigt...vi var tvugna att bli av med billånet så vi inte har så mycket utgifter, men det är jobbigt för man är så van vid sin bil. Nu måste vi köpa en äldre skruttbil.

Men men, livet går vidare...det viktigaste är ju inte allt materiellt utan det man har inom sig!

see you soon=)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!