ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tårttävling!!

2011-04-08 23:09:42 / 2 kommentarer ..


Här är två av tårtorna....tyvärr har jag ingen på den finaste tårtan men men...


Hade en fantastisk kväll på ungdomssamlingen! Älskar att vara där med alla härliga ungdomar=) Först var det kanonbra undervisning av Holger som handlade om att välja rätt val i livet, att gå den vägen som Gud leder in en på. Första ledordet var att läsa bibeln, andra var att känna en inre frid och det tredje var att dörren öppnas för en, då vet man att man är på rätt väg!
Jag känner att jag behöver frid och känna att jag är på rätt väg...det är verkligen ett böneämne.

Sen en annan viktig grej som sas var att känna självkänslan som Gud ger, Jesus älskar ju alla människor på jorden och vill ge oss en fantastisk självbild så att vi förstår att vi är underbart skapade och att oavsett hur bra eller dåliga vi är på olika saker så kan man ha en bra självbild för att Jesus älskar oss!

Efter undervisning och andakt så hade vi en tårttävling=) Den snyggaste tårtan var såklart våran....not!! Helt klart Celine, Julia, Lina och Rebeckas tårta var helt klart snyggast, Johan mfl:s tårta var godast med banan och chokladfyllning! Så vårat lag förlorade stenhårt...:P

Sen bestämde sig alla för att gå på mig och kasta tårta i mitt hår....mindre lyckat för de som fick städa sen....kriget fortsatte...dock inte lyckat hela vägen då det blev lite sura miner, men det gick öve...när kläder är tvättade, golv skurade m.m. =)

Livet är roligt...tidigare idag var jag så sjukt seg och låg....men en kväll med ungdomarna och bra undervisning gör en peppad igen!!


Sov gott...det hoppas jag att jag kan göra


Kommentarer

HEj! alltid lika kul att få kommentarer! då vet man att bloggen blir läst.... hahah grym kväll! fins ingen bild på den snyggaste tårtan!!:( hahahah nej men alla var grymt bra!... hoppas på fler tårttävlingar asså!:D ses snart smilyface!:D

2011-04-09 01:28:30

Näjmen kolla :D

HAha inte visste jag att du hade blogg :P

2011-04-09 03:12:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!