ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Till jönköping!!

2011-04-21 10:34:53 / 0 kommentarer ..


Idag åker vi till Jönköping=) Har längtat efter den här påskhelgen sååå mycket! Vi har packat nu på morgonen och ska åka om ca 1 timme, vi ska ge Benjy lite mat först och sen får han sova i bilen på vägen ner....det är bara väldigt svårt för han att sova länge när han sitter i bilen...så har det typ alltid varit, han är en hejare på att sova länge när man är inne och han sover i sin säng. Då kan det bli uppemot 3 timmar...men men, ibland måste man åka bil och då blir det som det blir.

Vi ska stanna på babyproffsen på vägen ner och köpa en resesäng och en sulky, nice=) jag skulle vilja ha värsting fina sulkyn....men det blir nog mer någon som är lite billigare eftersom att vi har så grymt mycket andra utgifter...seeegt.
Om jag fick välja skulle jag vilja ha denna...


Men jag har hört att den är riktigt dålig från andra som köpt den...att den välter lätt och att den är ostabil. Men jag tycker den är snygg och så har den en stor korg under som jag gillar....sen kan man fälla ryggen till liggläge och den är smidig att packa.

Men som sagt....min man är otroligt noga med att allt är perfekt så att den funkar på alla underlag och väder:P

Imorn ska jag och Jimmy ut och äta middag, vi ska gå längs med vättern och bara ha det underbart=) det ser jag fram emot, farmor och farfar ska vara barnvakt till benjy så han kommer må hur bra som helst!

Nu ska jag gå ner och umgås med min familj!

Hej svej!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!