ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Trött...

2011-04-17 20:04:21 / 0 kommentarer ..


Trött efter en intensiv dag...eller har den varit intensiv? Kanske bara är trött för att det börjar dra sig mot kvällen. Man är inte van att vara ute hela dagarna i strålande sol så man blir lätt trött av det. Men jag älskar varje sekund av det! Benjamin börjar gråta när vi går in och så fort vi kommit in ställer han sig vid veranda dörren och längtar ut igen. Han är verkligen en ute-kille.
Nu sover han iaf sen ca 1 timme tillbaka och vi njuter av lugnet i huset=)

I förmiddags hade jag söndagsskola och vi pratade om påsken och att Jesus har dött och uppstått för oss, vi pratade om Judarna och uttåget ur Egypten, om att man kan få den helige anden som gåva m.m. Sen lekte vi och ritade. Vi avslutade med att alla fick förbön och det var fantastiskt bra! Gud är god.

Sen åt vi tillsammans med James och Aisha, sen drog jag till cheeren men det blev ingen träning för att Jenne var seg och trött...vi kanske ska träna på tisdag istället. Fick se hennes och Julias poäng idag, tycker dom är så duktiga!=)

Sen städade vi det sista innan visningen och så drog vi mc donalds en stund, när visningen var över drog vi hem, benjamin fick  ett bad, jag och Jimmy har spelat yatzy, bett tillsammans och haft det allmänt skönt. Nu sitter jag här som ni förstår och skriver av mig lite.

Imorn ska jag träffa min pappa, sen åker vi till min mamma och hälsar på. Det blir grymt nice=)

Nu ska jag läsa en bok tror jag....om inte ögonlocken faller ner...:P

Vi hörs!

Här är när jag cyklar med benjamin första gången....han syns inte så ni får en bild på honom under=)





Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!