ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Uppe tidigt!

2011-04-27 07:22:01 / 1 kommentarer ..


Jag vaknar alltid tidigt när jag ska jobba....även fast jag inte börjar förrän 09.00...jag börjar liksom tänka på allt som ska fixas och så kan jag inte somna om. Idag måste jag fixa allt med STIM inför dvd:n som vi ska sälja, sen måste jag börja planera våffelsatsningen, och så måste jag fixa lite inför  jesuskonferensen och förbereda konfaundervisningen inför ikväll. Så....det är en del att fixa.

Mest av allt längtar jag tills skivan är klar så man kan återuppleva allt som hände på körkampen! Det var en av dom bästa kvällarna nånsin=) Fatta dramat som bara blev hur bra som helst! Budskapet kom verkligen ut till alla! Här får ni en bild som ger en fantastisk känsla!




Nu ska jag gå och duscha=)


Kommentarer
Helena

jag kommer skica kommentarer i massor till dig nu!!

2011-04-27 21:09:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!