ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vilken härlig dag!!

2011-04-15 09:09:21 / 0 kommentarer ..


Idag vet jag att det blir en underbar dag! Ska träffa bästaste Lovisa i Örebro idag=) ska bli såååå roligt! Vi träffas nästan aldrig eftersom att vi bor så långt ifrån varandra (annars bor hon i Malmö) Men nu så....äntligen, ska det bli några timmar inne i örebro tillsammans med denna fina tjej!

Igår hade jag en kanondag också....jag träffade Sofi på förmiddagen och sen jobbade jag från kl 13-20.30, först var jag på second hand....supelugnt var det, kanske för att det var så fint väder....ingen ville gå i en butik då. Sen drog jag till kyrkan och förberedde friends, sen blev det friends och det var så mysigt! Vi lekte ute och sen blev det undervisning, fika och andakt. Jag undervisade om glädje utifrån Filipperbrevet 4:4 Gläd er alltid i Herren, än en gång vill jag säga, gläd er!
Sen blev det en stund på mjukismöte med församlingsledningen, det var bra. Vi pratade om en massa viktiga saker=)

Nu ska jag snart åka till örebro och träffa Lovisa....här får ni en bild på oss=)





Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!