ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagen idag

2011-07-13 20:06:36 / 0 kommentarer ..


Dagen idag har varit trevlig, vi har dock varit väldigt trötta för inatt höll Benjamin oss vakna nästan 5 timmar, han var inte ledsen eller så utan bara pratade på och var allmänt pigg och jobbig. Vi gav honom en alvedon på kvällen för att han hade feber och alltid när han får det blir han speedad efter att han sovit några timmar, så det plus att vi är hemma hos mamma och sover gjorde att han blev väldigt uppjagad.

Inatt hoppas vi på en bättre natt och att man får lite lugn och ro =) för imorn ska vi flyttstäda vårat radhus....kul...not! Jag avskyr att flyttstäda, och det värsta är att man måste tävtta fönster, galet tråkigt och jobbigt. Och köket är ju inte mycket att hurra för heller, hoppas att man kanske kan få lite hjälp med städningen av folket i köping. We´ll see

Idag har vi varit inne i stärngnäs, gått runt, ätit ute och tagit en glass i parken. Vi var en snabbis hos min mormor och morfar och fikade och sen åkte vi hem. Vi tog en promenad ut i skogen, jag jimmy och Benjamin. Vi plockade lite bär som Benjamin åt upp direkt ;P Sen såg vi lite får längre bort i en hage...jag ropade på fåren och Benjamin tittade spänt. När fåren kom springande emot oss blev Benjamin LIVRÄDD, jag har aldrig sett honom så rädd, han skrek kramade mig och nöp mig i armarna och fick världens scary eyes. Helt galet. Sen efteråt när han lugnat sig lite så skulle Jimmy skoja lite och låta som ett får och då blev han likadan igen, helt sjukt och samtidigt lite komiskt. När vi kom hem skule vi berätta för mamma om grejen och då blev han jätterädd igen! Men han har ju som sagt varit en del vaken inatt och inte den piggaste därav så jag tror att allt blev en kombination av jobbigheter.

Nu sover han och vi ska snart sova också för att orka med städningen imorn...

See u!

Eftersom att vi är hos mamma så måste jag lägga in en nostalgibild på den hästen som jag växt upp med. Våran fina Garant som blev 28 år.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!