ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Härlig dag!!

2011-07-18 20:00:29 / 1 kommentarer ..


Idag har dagen varit underbar=) För det första så vaknade Benjamin kl 8! Det är sååå skönt när man får sova ut, ni tonåringar tycker säkert att det låter som en mardröm men för oss är det toppen=)

Vi åt frukost på sängen och sen körde vi igång med att fixa i ordning lite här hemma, vi har satt upp en kryddhylla, en hylla i duschen för flaskor, och en hylla ovanför datorbordet för alla pärmar m.m. Sååå skönt! Det börjar se lite anständigt ut här....ska lägga ut lite bilder när allt är klart.

Kl 11 gick jag till vårdcentralen och berättade om mina allergiproblem...och nu ska jag få en remiss och kanske få sån där sprutbehandling så att man inte är allergisk på ett tag. Fatta vad skönt! Det känns som att man kommer få tillbaka en del av livet när man inte behöver gå runt och vara "förkyld" jämt.

När jag varit där så gick vi hem och precis då kom Frida, hennes mamma och lilla Esther och hälsade på. Esther är lika gammal som Benjamin och han kramade henne hela tiden! Sååå sött=) Dom lekte lite och sen skulle dom åka och checka in på sitt hotell.

På eftermiddagen så satte vi upp en gunga i taket åt Benjamin, en röd rund från Ikea, jag ska lägga in bilder så får ni se sen. Det blev jättebra och Benjamin älskar sitt rum=) Senare kom Benjamins kompis Esaie på besök och hans föräldrar såklart. Dom leker verkligen bra ihop trots att dom är så små. Hur gulliga som helst....skrattar tillsammans och pratar.

Nu ska jag umgås lite med min fina man. Ha det gott allesammans!!

/Petra





Kommentarer

Låter som en riktigt bra dag! :)

2011-07-18 20:57:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!