ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite lättare dag...

2011-07-10 17:10:46 / 0 kommentarer ..


Idag var jag på Gudstjänst i aspnäskyrkan och det var riktigt bra! Känner mig styrkt och upplyft=) På eftermiddagen så var Jimmy fast i F1:en så jag och Benjy åkte till IKEA, han lekte lite och sen tog vi en fika...nu tar jag en liten paus vid datorn och Jimmy leker med Benjy.

Imorn ska Jimmy på en arbetsintervju och sen ska vi åka till strängnäs och bo över hos mamma i några dagar. På tisdag ska vi städa ur pappas lägenhet, det mesta blir väl till att slänga på tippen....men det finns kanske lite kort och sånt som man vill ha. Sen ska vi till Köping och städa vårat radhus och få med oss det sista från förrådet och så.

Nu ska jag vila lite....

Hej svejs


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!