ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

längesen

2011-06-08 20:10:16 / 0 kommentarer ..


Nu var det några dagar sen jag bloggade ordentligt....man blir så oengagerad när det är så varmt och skönt ute...dessutom slutar jag snart i köping så jag måste jobba på en del nu på slutet.
Idag har jag jobbat, skickat iväg lite brev, planerat lite inför barnlägret m.m...nu på kvällen har jag mest svettats och kollat på tv....det är så sjukt varmt inne i vårat hus...man kvävs nästan..

NU tänkte jag kolla på handbolls em kval men det var något tillfälligt avbrott...men ska nog gå ner och titta till ifall det har dragit igång.

Hej svejs!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!