ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tjejkväll!!

2011-06-02 09:20:40 / 0 kommentarer ..


Sitter vid widarssons dator och skriver idag, har sovit här för vi har haft tjejkväll igårkväll =) Vi åt pannkakor, hoppa studsmatta, spela alias, hade spa med ansiktsmasker, manikyr, massage och ögonbrynsplockning=) hur nice som helst!


Jag gick och la mig halv ett men då tror jag tjejerna drog ut en stund....sen vet jag inte så mycket mer av händelserna:P Snart ska jag gå ner och väcka Julia och Celine som ska åka med mig hem nu på morgonen. Sen ska jag och familjen äta lunch hos min mamma, det längtar jag till! Älskar att vara där=)


Det är inte så lätt att lägga in en nostalgibild när man sitter vid någon annans dator....så det blir en gammal bild idag så fixar jag en annan senare.


Hoppas att ni får en bra dag!


Kram!







Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!