ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

AVESTA=)

2011-05-08 09:26:37 / 0 kommentarer ..


Har varit hela helgen i Avesta, det har varit väldigt bra här...just nu sitter jag på rummet som jag bott i och softar, lyssnar på lovsång och förbereder mig tillsammans med Gud inför en ny dag. Mötena här har varit jättebra, det har gripit tag i mig och många människor som varit med. Starka budksap och mycket av Guds kraft.

Jag predikade igår morse, det gick bra! Jag pratade om själkänsla, självförtroende, och identiteten i Gud. Det kändes som att det togs emot på ett bra sätt och att jag fick fram det som Gud hade lagt på mitt hjärta.
Idag ska vi dansa på Gudstjänsten till låten "A mighty fortress" med "Christy Nockels", lyssna på den, den är väldigt bra!!!

Träffade underbara Anna Sara i helgen också, hon är så bra, men henne kan man prata om allt med=) hon är en av mina bästa vänner=) Love her!

Här kommer en bild på gänget i Avesta, Lovisa syns inte men hon gömmer sig under tjuren:P



Ha en bra dag allihopa=)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!