ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Förändring!

2011-05-04 07:20:03 / 0 kommentarer ..


Igår hade jag en jättetrött dag, för det första gick jag och gäspade hela tiden och för det andra orkade jag inte ta tag  nånting kändes det som. Behövde verkligen styrka från Gud kände jag.
Vi träffades i tunadalskyrkan en stund på eftermiddagen för att be och prata, jag fick förbön och ett ord från Gud. Känner mig så otroligt styrkt och tacksam, jag vet vad jag behöver göra! Och nu känner jag mig mer peppad att faktiskt köra på det som jag fått veta och som var sant!

Idag ska vi ha konfirmation och dans, känns riktigt gött för i helgen ska vi dansa i avesta!=)

Ha det gött allesammans och gör det rätta!

Här får ni en bild från när jag och Jimmy var i Italien=)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!