ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mot Laxå=)

2011-05-26 08:15:42 / 0 kommentarer ..


Idag ska jag och en massa pensionärer till Laxå för att gå på en dagledig träff där, det ska bli roligt! Det som inte är lika kul är att jag håller på att få ont i halsen...känns segt. Nu på morgonen ska jag bänka mig framför ett biggest loser avsnitt...hoppas att jag hinner se klart innan jag ska till kyrkan.

Vi fortsätter med nostalgitemat med bilder, så här kommer en goding från förr!



Våran Italienresa, jag var gravid och hade jättejobbiga sammandragningar hela resan för att vi gick så mycket.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!