ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nostalgibild

2011-05-25 09:32:58 / 2 kommentarer ..


Sitter nu i kyrkan och ska ta tag i arbetet igen, idag blir det till att planera det som ligger framför, tex, fredag, nästa vecka, våffelsatsning m.m. Jag hoppas att det kommer funka med våffelsatsningen för det är jättemånga som är borta och jag kan ju inte stå själv och göra våfflor till 300 pers :P
Men idag ska jag nog ringa runt lite och försöka få lite uppbackning, vi behöver iaf vara minst tio personer som jobbar. Sen kommer LP kören och så kommer det vara lite montrar som ska stå och prata om nykterhet. Det ska bli skoj=) Jag tror verkligen att vi i Sverige behöver vara mycket mer nyktra och ta ansvar för våra liv, och våra barns liv. Blir så frustrerad när jag hör om familjer där föräldrarna dricker när deras barn är med, alkohol förstör mer än det bygger upp. Därför är jag emot det, barn blir oroliga när ens föräldrar beter sig "kostigt".

Igår kväll var Jossan hemma hos oss och vi pratade massor och spelade en omgång yatzy=) Älskar Yatzy! Jag och Jimmy kan spela hur mycket som helst.

Kunde inte somna så bra igårkväll, låg och vred mig länge, sen spelade jag på mobilen för att bli trött...men inget hjälpte. Tillslut somnade jag väl men imorse hade jag påsar under ögonen av trötthet och av allergin. Så fort jag träffar nån med pälsdjur så blir jag dålig direkt. Skulle vilja ha en sån där spruta som gör att man är frisk ett tag.

Nu ska jag jobba på=) Lägger in en gammal bild tror jag, för jag sitter vid jobbdatorn och där har jag en massa bilder från förr, och nostalgi är alltid kul!=)



Jag och Linda i lövhögen på Götabro, love it!!=)

Kommentarer

Jobbigt att göra så mång våfflor helt själv, hoppas det ordnar sig. det låter lite roligt att montrarna ska prata om nykterhet. Men jag fattar vad du menar, bra grejer:) Trodde först att det va du och Jimmy som brottades i lövhögen den översta såg precis ut som Jimmy:) Har dåig bild på datorn.....



Ta hand om dig KRAM

2011-05-25 14:31:18

Nice! =)

2011-05-25 14:46:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!