ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ny vecka!!

2011-05-02 07:57:30 / 0 kommentarer ..


Nu är det en ny vecka och jag har bestämt mig för att det kommer bli toppen, det blir en del jobb i veckan och i helgen som kommer ska jag iväg med några ungdomar på ungdomshelg i Avesta! Det kommer bli störtskönt och superbra! Jag har sett fram emot det, dessutom har jag fått privilegiet att få predika och det känns jätteroligt=)

Den här veckan ska skivan till körkampen bli klar och jag ser verkligen fram emot att se den! Måste fixa omslaget till skivan bara...jag gjorde omslaget och skulle skicka in det för tryck men när jag skickade funkade det inte och allt försvann...tröga jag som inte sparade det innan, blev sur och orkade inte göra om det just då, och nu så är det fortfarande inte gjort. Men imorn måste jag fixa det så att det hinner bli klart i veckan.

Idag funderar jag på om inte jag och min familj ska ta en utflykt eller nåt...vi behöver lite tid att bara vara och ha kul=)

nu ska jag göra lite annat.

hej svejs!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!