ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tidigt!

2011-05-31 07:22:40 / 0 kommentarer ..


Idag ska jag jobba, känns gött....behöver få en massa gjort som inte hunnits med i helgen! Igår var jag ledig och då åkte jag hem till min syster, vi hade riktigt mysigt=) vi var ute och gick, satt på torget, åt ute tillsammans med hennes fina familj och så lekte vi med barnen en stund i parken. Sen gick vi hem och drömde om framtiden..hehe..sen åkte jag hem. Satt i bilkö i 20 min. Pratade med Benjamins dagmamma som verkade vara jättemysig=) henne ska vi ha! Benjamin kommer få det riktigt bra där tror jag.
Vi sökte dagis och familjedaghemsplats, och trodde jag skulle få vänta ett tag men vi fick plats direkt! nice nice! Skönt när det går fort tycker jag, då hinner man aldrig börja oroa sig;P

Idag ska vi träffas för att planera barnlägret! Blir bra tror jag, hoppas det kommer in fler anmälningar bara än det jag sett...har verkar lite dåligt med det i förra veckan iaf.

Nostalgibild it is...



bröllop...jimmy dansar=)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!