ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tja!

2011-05-24 06:58:40 / 0 kommentarer ..


Igår hade jag ledig dag, och så fick vi hjälp av jamie att passa benjamin så då blev det städning av förrådet...hur gött som helst!=) Nu kan man gå in och ut där;P

Sen har vi spelat lite yatzy, lagat god middag och bara njutit av dagen. Benjamin har börjat äta mer och mer själv nu och man får absolut inte hjälpa till...haha, då blir han arg och vill inte äta alls. Han vet vad han vill helt enkelt. Apropå Benjamin så hör jag att han har vaknat nu....jag hade hoppats på lite senare så jag skulle hinna duscha före. Men om jag går och duschar ändå så kan ju faktiskt Jimmy ta Benjamin=)

Jag tog en bild på Benjamin igår eller om det var två dagar sen, han är så lik Jimmy på det kortet, ni ska få se...



Dom är speciellt lika vid ögonpartiet


Idag ska jag posta en massa skivor som folk beställt till Körkampen, det känns kul att dom äntligen är på väg, har känt mig så dum att det tagit sån tid. Men nu äntligen!!=)


Nu ska jag duscha, ha det gott!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!