ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tjing tjong!!

2011-05-10 13:29:50 / 0 kommentarer ..


Jag älskar livet, jag älskar den här dagen, fattar inte varför jag ens sitter vid datorn i mer än 1 minut när man kan vara ute och sola!!!=) Jag älskar att sola, det är den skönaste avkopplingen som finns....lite jobbigt när man inte kan bada men ändå sååå gött!

Idag har jag hunnit med en del, har jobbat med olika grejer, ringt runt, skrivit en massa adresser på kuvert inför att vi ska skicka dvd-skivan snart, mailat, planerat, sms:at m.m....
ska till kyrkan igen i eftermiddag/kväll på lite möten och planera gudstjänster.

Imorn är det sista konfan, vi ska göra en film....:P

hey svey!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!