ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Underbart!!

2011-05-28 07:51:15 / 0 kommentarer ..


Lite piggare idag, men har fortfarande inte hunnit ikapp med sömnen riktigt. Igårkväll kollade jag på bio med ungdomarna, vi såg den nya pirates filmen och jag gillade den skarpt....förutom att den var i 3D, det är ingen hit för mig. Stör mig bara på glasögonen.
Idag ska jag gå en vända på stan på yran, det blir nice=) kanske hittar nåt fint...att titta på, haha...har inga pengar att handla för. Vi har bestämt att spara alla pengar vi kan nu till nödvändiga utbetalningar och semester. Man är ju inte gjord av pengar när en är hemma med benjamin. Men det är det värt!

Idag vaknade jag till solsken men nu börjar det dra sig ett tjockt molntäcke över stan....seegt, hade hoppats på en heldag utomhus. Men det kan ju förändras.

Imorn är det Gudstjänst och jag tillsammans med min ansvargrupp ska fixa med fika...jag har bestämt den fantastiska menyn=) Kom så får du se;P

Jimmy ska åka och fiska med sin bror Emil idag och jag vet inte vad jag ska hitta på. Känns som att det blir till att försöka ringa nån för att umgås lite....tråkigt att vara själv tycker jag. Blir antingen extremt rastlös eller slö. Kan inte vara själv helt enkelt. Om du som läser detta är sugen på att  umgås så RING MIG!!

Nostalgibild kommer här....



Vi ser lite bleka ut ;P...det är var när jag och Jimmy hade varit tillsammans i några månader, vi hälsade på hans familj i Huskvarna. Det här är hans systrar Jessica och Denise.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!