ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Uppdatering!

2011-05-22 07:14:29 / 0 kommentarer ..


Nu var det några dagar sen jag skrev, har haft lite mer för mig denna vecka så jag har inte prioriterar att sitta vid datorn. Veckan har varit bra=) I början av veckan till och med förra söndagen fick jag ett sms av Gustav ifrån aspnäskyrkan i järfälla att församlingen sagt ja till att jag ska komma dit och jobba med början i augusti! Det känns toppen och jag tror att det kommer bli en fantastiskt bra församling för mig att arbeta i.

Jag och Holger drog till Klackagården i Nora på motorcykel i tisdags, hur gött som helst att åka, det är verkligen en skön grej! Måste ta motorcykelkort i mitt liv. På klacka träffade vi en massa andra personer och umgicks, pratade fick lite undervisning m.m. Skönt dygn med sköna människor! Vi gled tillbaka till köping på hojen på onsdagen, då var det direkt att åka till kyrkan, prata med danstjejerna om framtiden m.m. Hoppas att det kan leva kvar med rejoice....att vi hittar en ledare. Skulle vara toppen för dom!!=) (malin kom hem, för vi längtar efter dig)=)

I måndags så köpte vi en moppe...galet bra och kul! Den ska vi pendla med nu när vi flyttar till stockholm, supersmidigt och mycket billigare än ett pendlingskort eftersom att vi ska åka så kort väg. Så här ser den ut, ungefär....tog en bild från nätet och vet inte om det är exakt samma märke som våran.



Har åkt med den några gånger nu och jag gillar den skarpt=)


Igår var jag på Jesusmanifestationen i Stockholm tillsammans med Jamie och Benjamin. Det var verkligen jättebra! Benjamin var glad hela tiden, sov bra och det kändes verkligen toppen. Vi satt på plattan och lyssnade och sjöng lovsång, lyssnade på olika vittnesbörd. Sedan marscherade vi till kungsträdrgården med en mängd andra människor. Sen var det Gudstjänst där kl 15.00, flera olika inslag förgyllde våran vistelse. Benjamin var dock väldigt aktiv så varken jag eller Jamie fick stå still i långa stunder och lyssna utan mest sprang vi efter honom. Men det var kul, Benjamins frimodighet gjorde så att han t.o.m fick en banan. Han gick fram till en person som hade en banan och typ gapade framför honom. Sen fick han en banan som mannen hade i väskan. Härligt med givmilda människor=)

Här får ni bilder från gårdagen



Vi går i marschen




Benjamin vill gärna pocka upp allt han ser, cigaretter är ju alltid lite extra spännande av någon anledning:P



Idag är det Gudstjänst i vår kyrka, det är ett par från Kina som kommer, jag ser fram emot att bli inspirerad!

Nu tycker jag att jag skrivit tillräckligt, ha det bra allesammans=)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!