ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

wonderful day!

2011-05-29 20:17:11 / 0 kommentarer ..


Snacka om lyckad dag=) fikat i kyrkan blev en hit och många blev glada, i morse fick jag frukost på sängen av min man, och när vi kom hem från kyrkan fick jag choklad och en blomma!!! Han är underbar=) Kul med mors dag!

Nu ska jag ringa min mamma och gratta henne, hon är verkligen världens bästa mamma. Hon har alltid ställt upp och man kan altid prata med henne om allt och man behöver aldrig känna sig konstig. Love u mama!

Imorn ska jag till min fina syster charlotta, vi ska bara vara helt enkelt, min man och mitt barn stannar hemma så jag får en helt egen dag med henne. Skulle vilja ha en massa pengar så vi kunde gå och shoppa på marieberg, kanske landar lite cash på kontot...vem vet?? Allt är möjligt :P

Nu ska jag lägga in några nostalgibilder, hope u like it!




Jag och min bror i sthlm!




Jimmy, jag, Lovisa och Tim....nice life=)




Bio med jimmys familj och släkt.



min vackra chippen=)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!